Володарка премії «Золотий глобус» Мішель Уільямс (Michelle Williams) стала обличчям нової рекламної кампанії жіночих сумок від легендарного Будинку моди Louis Vuitton.
Мішель, одягнена в наряд нової осінньої колекції Louis Vuitton, демонструє 2 нові сумочки: the W та the Capucines. Тhe W - це графічне поєднання монограмного полотна з різнокольоровою шкірою, а the Capucines - лишній раз підкреслює високу майстерність цього бренду у вичинці шкіри.
Першими пані Мішель в новому амплуа зможуть побачити читачі французького Marie Claire, який буде в продажу вже з 2 серпня, після чого цю рекламну кампанію зможуть оцінити прихильники інших журналів по всьому світу з вересня та жовтня .
Автором цього фотосету став німецький фотограф Пітер Ліндберг (Peter Lindbergh), а стилізував - датчанин Джейкоб К (Jacob K).
Зачіскою актриси займався відомий англійський стиліст Сем МакНайт (Sam McKnight), а макіяжом - один з найкращих модних візажистів сучасності Стефан Мераїс (Stephane Marais) .
Пітер Ліндберг (Peter Lindbergh)
Пітер Ліндберг - один з найбільш шанованих і затребуваних сучасних фотографів. Його часто називають співаком гламуру. Починаючи з 1978 року, коли журнал Stern вперше опублікував серію його знімків, роботи Ліндберга з'являлися практично у всіх великих міжнародних виданнях про моду і використовувалися у масштабних рекламних кампаніях провідних дизайнерів одягу.
Джерело: http://www.wwd.com, http://www.louisvuitton.com, http://fashion.telegraph.co.uk, http://models.com, http://www.lookatme.ru
Немає коментарів:
Дописати коментар